Dragoste la prima vedere

 

Ochi caprui


„Dac-ai fi rază de soare, 

Te-aș închide în piele, 

te țin prizonieră

În celulele mele!” 

(de la el pentru mine) 


 

Dragostea la prima vedere există, te lovește când te aștepți mai puțin și-ți dă peste cap toată ființa. O astfel de dragoste este tupeistă, nu-ți cere voie s-o simți, ci pur și simplul năvălește peste simțurile tale, ce până deunăzi au fost amorțite. 


Ochii tăi cunosc unii mult mai frumoși și mai captivanți, pentru a putea face față atracției ce arde între tine și el. Timpul, oamenii și mediul înconjurător, pentru un moment, dispar și rămâneți doar voi, niște visători purtați în cearșafuri și desfrânări imorale. 


Ai nevoie doar de o singură întâlnire pentru a te îndrăgosti și doar de o unică privire pentru a vedea ce nu au reușit alte sute de oameni să te facă să simți! 


Nu eram genul de fată încrezătoare, ci dimpotrivă, evitam privirile celorlalți și mă fâstâceam deseori încercând să mă fac neobservată, dar atunci când ți-am întâlnit ochii dulci ca mierea, i-am privit hipnotizată, ca o narcotică! Liniștea pe care am simțit-o într-ai tăi m-a dezarmat, a fost cel mai real și, totodată, ficțional lucru pe care l-am simțit până atunci. 


Consider că mintea mea este haosul în cea mai pură formă a lui, iar tu ești liniștea în cea mai obraznică și carnală versiune a ei!


Cred că ceea ce ne diferențiază pe noi de animale sunt conversațiile noastre profunde și cuvintele-mi păcătoase atunci când ne iubim ca doi nebuni, flămânzi după trupurile noastre aflate în extaz. Animalele nu au grai, însă noi avem și-l folosim să ne spunem „te iubesc” în cele mai zgomotoase momente.

 

Dragostea la prima vedere este pasională, scoate din tine toate fanteziile și dorințele ce mocneau în sufletul tău. Și, știi ce mai este? Oarbă! Unii se căsătoresc la scurt timp după ce s-au întâlnit, fără niciun pic de ezitare, fără dubii și cu inima cât un univers de mare.


„Mi-ar plăcea să găsim poțiunea infinitului, să te iubesc la nesfârșit, de parcă ziua de mâine n-ar mai fi. Nu pot să te pierd în întuneric, tocmai de aceea îți sunt îngerul cu sabie de foc!” 

(de la mine pentru el) 

 


Deși dragostea asta este oarbă, iubește cu un ochi deschis și cu unul închis! Cel deschis îți va fi sprijin rațional atunci când lucrurile par că nu mai merg, iar cel închis îți va fi complice în dragoste, îți va permite să simți, să iubești și să te bucuri de fiecare atingere și sărut sufletesc pe care-l vei primi.



P.S.:  

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #iubire #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #ganduri #motivatie #love #putere #dor #blogging #scrisoare #fericire #sentimente #dragoste #dragostelaprimavedere #femei #barbati #fictiune #ochicaprui #suflet Keywords: damariArt Ana Maria Toma iubire relatii pasiune femei barbati relatii idealul iubirii scrisoare de dragoste fericire sentimente dragoste la prima vedere femei barbati fictiune ochi caprui suflet

3 Comentarii

  1. Asa e, Maria.. Dragostea la prima vedere e ca un fulger ce simti ca-ti brazdeaza trupul si-ti da peste cap bataile inimii.. Nu mai stii de ce vorbești intruna, ca o moara stricata, fara sa spui de fapt nimic..si de ce tot ce vezi in fata ta e minunat si nemaivazut.. Da, Maria.. Exista..

    RăspundețiȘtergere
Mai nouă Mai veche