Barbatul narcisist

Dragoste


Dumnezeu mi-e martor (dac-o exista) că sunt sătulă de bărbații cu o părere de sine exagerat de bună și nerealistă, care mișună pe pământ ca niște muște îmbâcsite de căcat, ridicându-l în slăvi, așa împuțit cum e el. 

 

Nu v-ați săturat să mirosiți întotdeauna a încrezuți? 

 

Genul ăsta de bărbați, din câte am observat, au succes la femei cu căruța, dar când începe să-i strângă cureaua, să chelească și să nu mai reziste-n pat mai mult de două minute, rămân cu aroganța lor respingătoare. Bine, dacă totuși au bani să culeagă niște fete care știu ce vor, mai au o șansă. 

 

În caz contrar, rămân singuri cu zece pisici! 

 

Tipii ăștia se consideră importanți, centrul universului, nimeni nu mai este ca ei! Dacă cumva întâlnesc o tipă inteligentă, cu vorbele și argumentele la ea, iese căcatul din ei și încearcă să se dea rotunzi, s-o umilească, s-o constrângă să nu-i depășească la inteligență, că, altfel, plânge orgoliul în ei. 

 

Pe bune, de la atât încercat vi se umflă vena din fund! 

 

Nu am răbdare să port o conversație cu un păpușoi dintr-ăsta, e dificil, atât pentru nervii mei, cât și pentru incapacitatea lui de înțelegere. Natura discuției poate fi oricare, dar dacă începi să bați câmpii căutând să mă aduci la tăcere că ești tu incapabil să porți o discuție cu o femeie mai mult decât frumoasă, îmi pierd cumpătul! 

 

Femeile nu se ridică la nivelul lor. 

 

Sau, mă rog, nu se coboară, dar fiecare trăiește-n propriul lui film. Se cred prea buni pentru femei, sunt misogini și, dacă sfârșesc singuri cu zeci de pisici, minciuna e aceeași: Femeile sunt niște ușuratice, eu sunt ăla special și loial! Nu, de fapt, sunt loiali doar firelor de păr rămase-n linie circulară pe lângă chelia lucioasă și burții cât un butoi plin cu prostie. 

 

Mie îmi plac bărbații inteligenți. 

 

Îmi plac cei siguri pe ei, care nu se tem să recunoască meritele unei domnișoare capabile și inteligente, cei care adoră să se aventureze în discuții dificile, să despice firul în patru și să-și asculte cu interes interlocutoarea. Ei sunt cireașa de pe tort, deliciul minții mele flămânde după cunoaștere. 

 

Un bărbat inteligent știe că ești specială! 

 

Știe să te facă să te simți specială, chiar și în cele mai banale momente ale zilei, e mereu atent, prezent și nu ezită să-ți arate cât de mândru este de tine. Prezența empatiei este o trăsătură soră cu inteligența. Ea îți arată tot ce poate un om, cât de generos și iubitor este și, crede-mă, capacitatea de a iubi este cea mai atrăgătoare dintre toate. 

 

Pământul este plin de narcisiști, parcă a decis o ființă superioară nouă ca un număr mare de bărbați să sufere niște mutații genetice și să dea gena lor contaminată mai departe, altfel nu-mi explic cum au supraviețuit ăștia. La cât de insuportabili sunt, ar trebui să se împerecheze cu păpuși gonflabile, de nivelul lor, nu cu niște ființe umane și raționale, pe care nu-s capabili să le iubească. 

 

Dacă noi i-am ocoli, n-ar avea încotro! 

 

Majoritatea își acceptă condiția de nesuferiți, pentru că și noi, ca fraierele, le-o acceptăm. Ar trebui să-i ocolim când sunt în floarea vârstei, nu când trec la vârsta a doua, mulțumiți că au călărit tot ce-au prins. Dacă i-am ocoli toate, s-ar găsi obligați să se schimbe, să învețe cum să se comporte, dar din zece tipe tot se găsesc două necoapte la minte care să-i divinizeze și să le cânte-n strună. 

 

This is not the man's world, but the hypocrite's world!



P.S.:

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #iubire #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #ganduri #motivatie #love #putere #dor #blogging #scrisoare #dragoste #fericire #sentimente #respect #coaching #manipulare #barbati #violenta #violentadomestica #casnicie #toxicitate #barbatulnarcisist #narcisist #narcisism #pisici #dragoste Keywords: damariArt Ana Maria Toma iubire relatii pasiune femei barbati relatii idealul iubirii scrisoare de dragoste fericire sentimente respect coaching manipulare barbati violenta violenta domestica barbati manipulatiori casnicie toxicitate barbatul narcisist narcisism pisici dragoste

2 Comentarii

  1. Un barbat adevarat are drept caracterisitca de baza altruismul. Barbatul va fi intotdeauna preocupat sa isi faca femeia fericita. Daca ea va suferi, va suferi si el. Daca ea va plange, va plange si el. Daca ea va fi in bucatarie spaland vasele si pregatind masa, iar el nu are altceva de facut in acel moment, se va duce si va face el in locul ei sau macar o va ajuta asa cum stie. Va fi preocupat sa ii ofere dragoste in toate formele posibile. Iar cand va face dragoste cu ea, va fi multumit doar daca ea va atinge culmile placerii si ale extazului. Barbatul adevarat este definit de altruism, dorinta de a ocroti, de a proteja. Va fi dispus sa moara pentru ea in orice moment.
    Acei 'macho meni' egoisti nu sunt altceva decat niste baietandrii razgaiati care au iluzia ca-s barbati. Is doar niste pulifrici, barbati in niciun caz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, însă aș dori să adaug ceva. Bărbatul altruist ar trebui să fie altruist doar cu femeia și familia pe care și-a întemeiat-o alături de ea. Din punctul meu de vedere, un bărbat altruist cu toată lumea poate afecta relația de cuplu și viața copiilor. În rest, sunt de acord cu tine, ai spus tot ce trebuia spus și vreau să te felicit pentru principiile morale pe care le ai! Îți doresc o zi frumoasă!

      Ștergere
Mai nouă Mai veche