Suferinta din dragoste

Suferinta

Scriu acest articol, deoarece am suferit ca un câine pentru niște persoane care n-ar fi meritat nici măcar un salut, darămite atenția mea, dragostea mea și ființa mea, pe care le-am oferit pe tavă ca fraiera.

Scriu, deoarece mi- fi dorit ca la vremea aceea citesc astfel de articole și vindec cu ajutorul lor.

Suferi, simți că ți se rupe sufletul și-ți astupi gura în timp ce suspinele devin din ce în ce mai intense. Nu înțelegi și ți-ai dori să înțelegi ce este în neregulă cu tine, de ce nu te vrea, deși faci eforturi să-i câștigi iubirea, de fapt, ai simți mulțumire și cu o simplă vorbă, numai să-ți ofere atenție. O astfel de disperare poate fi înțeleasă numai de cei care au simțit-o, care s-au tăvălit plângând prin ea și au obosit luptând.

Suflet bun, problema NU este la tine!

Tu nu ai niciun defect, nu așa cum îți închipui. Uneori dragostea este oferită cui nu trebuie, iar tu, cu toată truda ta, ai uitat să te iubești pe tine, la naiba, poate niciodată nu ai știut să te iubești și să te pui pe primul loc! Persoana pe care o plângi și încerci s-o câștigi nu este moartă, este cât se poate de vie și este conștientă de eforturile tale, dar alege să fie pasivă. Motivul pentru care nu răspunde pozitiv la încercările tale este că nu îi pasă, și, cel mai probabil, nu vede în tine decât un om disperat, care nu are ce face cu viața lui.

Realitatea este crudă, însă nu poți schimba oamenii!

Eram necoaptă la minte și vulnerabilă. Ghiciți ce fel de influență aveau cei care dădeau sfaturi despre cum să-l cucerești și să-l faci să te iubească asupra mea – una distrugătoare, evident! Nu numai că mă amețeau, ci mă îndemnau să fiu naivă în continuare, să sufăr în continuare. Poți găsi astfel de sfaturi la cunoscuți, pe internet și oriunde, până la urmă. Adevărul este că nici ei nu știu ce vorbesc și doar își dau cu părerea, fiind inconștienți de răul pe care ți-l fac.

O persoană vulnerabilă-n dragoste este vulnerabilă și vorbelor!

Suflet bun, nu ai cum să faci pe cineva să te iubească și sfaturile care te îndeamnă să lupți în continuare, te vor aduce într-o prăpastie fără fund. Iubirea este asemeni unui puzzle; piesele potrivite vor crea un peisaj armonios, pe când cele nepotrivite te vor aduce-n pragul disperării, că nu se potrivesc. Ce faci dacă două piese nu sunt compatibile? Încerci și iar încerci, pentru același rezultat nefavorabil? Bănuiesc că nu!

Nu mai rupe bucăți din tine celor care scuipă și dau cu piciorul în ele!

Oamenii te vor trata, în definitiv, cum te tratezi tu pe tine. Dacă tu nu ții la tine și nu te respecți ținând piept amenințărilor, nici ei nu te vor respecta. Nu ai nevoie să le dovedești că ești o inimă demnă de iubit, ci ei trebuie să îți dovedească ție că te pot iubi, că îți vor fi alături și că te poți baza pe ei. Oamenii trebuie să-ți dovedească ție ce beneficii îți pot aduce, ce le poate capul, nu tu lor! Firmiturile nu țin de foame, însă o pâine caldă și mare da. 

NU te mulțumi cu firmiturile, ia-i pe aceia care-ți oferă întreaga pâine și vor să facă și mai multe alături de tine!


P.S.:

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o av+-eți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #iubire #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #ganduri #motivatie #love #putere #dor #blogging #scrisoare #dragoste #fericire #sentimente #respect #coaching #gelozie #incredere #sufletelepereche #sufletepereche #suferinta #durere #dezvoltarepersonala #dezvoltare #personala Keywords: damariArt Ana Maria Toma iubire relatii pasiune femei barbati relatii idealul iubirii scrisoare de dragoste fericire sentimente respect coaching gelozie incredere sufletele pereche suflete pereche suferinta durere dezvoltare personala dezvoltare personala

2 Comentarii

  1. Am citit cu placere si ma bucur ca ai scris acest articol.Sper din suflet cuvintele tale frumoase sa ajunga la inima persoanelor in cauza.
    Te pup draga mea scriitoare.From Andreea with Love

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc din suflet! Te pup la rândul meu, scumpa mea nașă!

      Ștergere
Mai nouă Mai veche