Respectul intr-o relatie

Armonie

Sinceră fiu, oripilează cuplurile acelea care-și vorbesc în viața de zi cu zi urât și folosesc apelative obscene. Cum pot unele stea lângă niște bărbați care le vorbesc de parcă sunt sclavele lor? Acel “iubito” care-ți fluturași și-ți senzația plutești, este prea învechit, sau care-i faza? 

Înțeleg, în pat vulgaritatea poate excita, dar de lucrul acesta nu voi vorbi în acest articol. Ceea ce nu înțeleg este cum poate cineva accepte i se spună în toate felurile și zâmbească iubitul o iubește. Eu nu suport mi se zică nici măcar “frate”, darămite “c*aie”! 

Dacă ești într-o relație și te simți confortabil cu partenerul tău, foarte bine! Dar asta nu înseamnă trebuie să-ți tratezi partenerul ca pe un amic. Astăzi îi spui”, mâine “frate”, și după te întrebi de ce nu mai este atras de tine și caută atenție în brațele altcuiva. 

Adevărul este , până la urmă, cine vrea înșele o va face oricum, oricâte eforturi ai face, însă dacă ai o relație arată respect! Nu doar atunci când sunteți în public, ci și atunci când certați între voi. Mie, personal, nu-mi plac persoanele care țipă la mine. Poți arăta respect într-o ceartă atunci când nu ridici tonul și încerci păstrezi apele limpezi. Știu, de foarte multe ori este greu, dar atunci când începeți ridicați tonul, învinovățiți unul pe celălalt și puneți sare pe rană, nu câștigă nimeni. Multe cupluri atunci când întâmpină o problemă, caută vinovați în loc lucreze ca o echipă și s-o rezolve împreună. 

Relațiile de lungă durată și frumoase există datorită micilor detalii care fac diferența. Îi arăți respect atunci când îi vorbești frumos. Îi arăți respect atunci când te trezești înaintea lui, îi aduci un ceai fierbinte și îl săruți pe frunte. Îi arăți respect atunci când ești grijulie cu el și te asiguri are tot ce-i trebuie. Îi arăți respect atunci când te interesezi de pasiunile lui și-l ajuți urce cât mai sus. Dacă nu apreciază și te tratează urât, -l naiba și caută-ți pe altcineva! Omul potrivit va aprecia eforturile pe care le faci, crede-mă!


P.S. 

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #iubire #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #ganduri #motivatie #love #putere #dor #blogging #scrisoare #dragoste #fericire #sentimente #respect #coaching Keywords: damariArt Ana Maria Toma iubire relatii pasiune femei barbati relatii idealul iubirii scrisoare de dragoste fericire sentimente respect coaching

4 Comentarii

  1. Cam așa ceva. Cei care înșeală o vor face oricum, ori se duc la următorul potențial partener imediat după despărțire, ori nu înșeală, dar rămân geloși. Ce am observat la persoanele geloase este că ar fi in stare sa se uite în telefonul partenerului. Nu mi se pare normal. Ori se construiește încredere din partea amândurora, ori pare că acea încredere nu se vrea a fi câștigată pe bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, mi se pare o prostie să te fortezi să păstrezi lângă tine un om care nu-ți inspiră încredere. Știu că mulți procedează astfel, înșeală, ascund sau adună în ei suferință, doar că ajung să facă asta din cauza alegerilor greșite pe care le-au luat. Nu vrei cu adevărat un om, ci doar ocazional, când ai chef, nu-l opri aiurea lângă tine!

      Ștergere
  2. Cam așa ceva. Eu cam am tendința să vorbesc mult, să mă atașez sau sa mă împrietenesc doar cu cei care sunt pe aceeași unda emoțională. Cei care nu sunt așa... Sper sa fiu cat mai departe de ei. Mai ales că sunt și mai introvertit de fel, la început. După ce mă obișnuiesc cu omul, sunt ceva mai expresiv :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e firesc să devenim mai deschiși cu oamenii îndată ce ajungem să-i cunoaștem mai bine, să descoperim că rezonăm, sau că putem comunica, fără să ne temem că tot ce spunem va fi folosit împotriva noastră. Neîncrederea și ezitarea de la început sunt produsul evoluției, ne feresc de pericole.

      Ștergere
Mai nouă Mai veche