Invidia

Cain si Abel
 

Invidia este întâlnită la tot pasul. Mi s-a întâmplat ca anumiți oameni fie invidioși pe mine din diverse motive, ceea ce este într-adevăr absurd. Sunt ageră la minte, talentată, dar nimeni sănătos nu ar suporta fie în locul meu. Eu m-am obișnuit, nu știu cum este fii sănătos, iar asta nu deranjează. Însă, dacă un om sănătos tun, care se mișcă cu ușurință și nu are nicio dificultate locomotorie, s-ar trezi într-o zi în locul meu, și-ar smulge toate firele de păr din cap. 

Oamenii nu sunt niciodată mulțumiți de viața pe care o au. Sunt unii care, doar din simplul fapt o persoană are ceva ce ei își doresc, negândindu-se respectivulnorocos” a muncit pentru realizările sale și a depus eforturi considerabile, distrug! Doamne, câtă calamitate există pe lumea asta! 

Plăcerea de a distruge, pentru mulți, este mai puternică decât dorința de a munci. Multe persoane triste, când văd cineva este fericit, caută -l complexeze și -l întristeze și pe el, în loc caute modalități pentru a-i urma exemplul. Asta este, oare, atitudine de om sănătos la cap? În mod clar, nu! Dar asta nu-i poate scuza pe oamenii care au un comportament distructiv față de ceilalți. Niciodată

Este atât de greu vedem lucrurile bune din viețile noastre? fim fericiți cu ce avem? Oamenii fericiți sunt cei care au avut întotdeauna mai puțin, dar niciodată nu distrug bunul altuia: bunul material, bunul emoțional... Sunt vieți care au trăit pe timpul războiului și tot ce aveau ca hrană era o bucată de pâine, și au reușit supraviețuiască. Noi nu trăim în Africa și mulți dintre noi au acces la educație, la hrană și la internet. Cei care nu au, ce pot mai zică? Sunt femei nefericite care uită au niște copii de care se pot bucura, pe când alții ar face orice pentru a avea un copil sau pentru a-și reîntoarce fiii din morți. 

Chiar trebuie dăm piept cu adevăratele nenorociri pentru a aprecia ce avem? 

Mi se pare sau trăim în secolul ipocriziei, unde oricâte am avea, nu va fi niciodată îndeajuns?


P.S. 

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #2022 #invidie #sensibilitate #fericire #viata #romania #psihologie #dezvoltarepersonala #ratiune #sentimente #socializare #ganduri #comunicare #realitatea #recunostinta Keywords: damariArt Ana Maria Toma invidie sensibilitate fericire viata romania 2022 psihologie dezvoltare personala ratiune sentimente socializare ganduri comunicare realitate recunostinta

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche