Ce barbati prefer

Floare
  

Gusturile nu se discută, dar mi se pare un subiect interesant, așa mi-am spus trebuie scriu neapărat un articol despre asta.  

atrag bărbații mai inteligenți decât mine, lângă care pot evolua. Îmi spusese cineva la un moment dat: „Ia-ți unul prost, ca -l poți manipula!“

Aveam 16 ani când am auzit fraza asta, și nu cred este un mod corect de a educa fetele. Dacă avea un partener mai slab la minte decât mine, cred m- da cu capul de pereți. Îmi place învăț și am atenția captată tot timpul, așa cei inteligenți îmi intră repede pe sub piele.  

Vreau ca bărbatul de care sunt interesată fie familist. Această trăsătură este foarte importantă pentru mine, pentru , adesea, cei familiști sunt foarte empatici și grijulii cu persoana iubită. Nu mi-ar plăcea ca atunci când plâng pe bună dreptate, fiu pusă la colț pentru asta. Oamenii care nu au empatie nu pot înțelege o persoană cu adevărat, chiar dacă vor. Este terifiant te simți neînțeles de cei dragi, mai ales de persoana cu care-ți împarți viața, așa cei familiști sunt cei mai potriviți pentru mine, datorită faptului că sunt foarte sensibilă.

Am nevoie de susținere, așa că bărbatul perfect pentru mine este cel care încearcă să se implice cât mai mult în viața mea. Am nevoie să fiu susținută și să fie mândru de mine în călătoria mea de recuperare și dezvoltare personală. 

La fizic poate arăta oricum, nu interesează, pentru , pân’ la urmă, nici eu nu sunt cine știe ce. Dar când vine vorba de inteligență, am toate motivele vreau un tip cât mai dezvoltat din punct de vedere intelectual. S-ar putea îndrăgosti de mine și cel mai frumos tip de pe planetă, dar dacă n-ar fi măcar la fel de inteligent ca mine, nu m- uita la el.  

Pur și simplu ai nevoie de inteligență pentru a înțelege anumite concepte de viață, nocivitatea anumitor lucruri și pentru a avea niște principii solide. Bărbații cu adevărat inteligenți nu înșală. Poate -mi bage cine-o vrea pe gât bărbații așa sunt construiți, dar și femeile simt nevoia de plăcere. Numai animalele și copiii nu pot rezista tentațiilor. Bărbații care înșală sunt precum niște copii care văd bomboane și le mănâncă pe ascuns, nu se pot stăpâni. Ce poți face tu, ca femeie, cu un copil cât casa de mare, care are creierul deja dezvoltat?  

Iubirea și chimia poate exista între două persoane, dar dacă nu le legi strâns cu niște principii solide, sunt în zadar și-ți mai și pierzi timpul aiurea, suferind și sperând la schimbări care nu se vor întâmpla niciodată.                    


P.S. 

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #iubire #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #ganduri #motivatie #love #putere #dor #blogging #scrisoare #dragoste #fericire #sentimente #respect #coaching Keywords: damariArt Ana Maria Toma iubire relatii pasiune femei barbati relatii idealul iubirii scrisoare de dragoste fericire sentimente respect coaching

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche