Exista viata dupa moarte?

Ochi caprui

Am conștientizat moartea la vârsta de patru ani. Îmi amintesc era noapte, iar eu plângeam pentru gândeam voi muri precum bunica mea. Nu am avut ocazia s-o cunosc cu adevărat, s-a stins din viață mult prea devreme. Nu știu dacă părinții mei s-au ferit sau nu de mine când venea vorba de acest subiect, dar eu deja conștientizasem sfârșitul vieții, iar asta înspăimânta.  

Sunt atâtea teorii cu privire la moarte, încât nici nu știi pe care s-o crezi. Oamenii sunt creativi, inventează fel și fel de povești extraordinare, care-i fac se simtă în siguranță și veșnici. 

În 4 ani am schimbat 3 religii. Fiecare dintre ele aveau definiții diferite în privința vieții, a morții și a așa-zișilor zei pe care nu-i vedem.  

Deci, cum știm ce-i adevărat și ce nu? 

Pur și simplu nu știm. Sau, rog, știm dacă luăm în considerare legile fizicii, cele după care funcționează universul. 

Consider nu exstă viață după moarte. Cred prea mulți oameni își irosesc clipe prețioase din viață trăind  nefericiți și făcând lucruri care nu le plac, deoarece cred în destin și sunt convinși după moarte vor renaște și vor avea parte de paradisul mult dorit.  

Respect oamenii care au diferite credințe, pentru religia a fost prima formă de știință întâlnită de noi, ca ființe umane. Religia a fost știința, totodată, și arta care l-a făcut pe om să-și pună întrebări, caute răspunsuri cu privire la existența noastră. Din religie au luat naștere tot felul de picturi senzaționale și minunate. 

Dar eu nu cred în viața după moarte. Cred atunci când ai asta în minte, începi prețuiești clipele pe care le trăiești. Începi prețuiești oamenii pe care-i ai lângă tine... Această credință a mea îmi ocazia fiu și mai ambițioasă, și mai fericită, și conectez cu cei din jurul meu, să-i înțeleg și fiu mai bună. Am doar o viață pentru a face totul corect, așa încerc s-o fac cât mai semnificativă. 

Dacă ești fericit, nu exagerezi și nu faci rău nimănui, poți crede în ce vrei tu. Adevăratele crime sunt tristețea, răutatea și alienarea mintală, care vin la pachet cu anumite credințe.


P.S.:  

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #dezvoltarepersonala #psihologie #ratiune #sentimente #socializare #ganduri #comunicare #maketheworldabetterplace #realitatea #bunatate #faptebune #religie #moarte #stiinta #univers #credinta #femei Keywords: damariArt Ana Maria Toma comunicare dezvoltare personala sentimente psihologie realitatea ratiune ganduri sentimente socializare bunatate fapte bune religie moarte stiinta univers credinta femei

5 Comentarii

  1. Eu, de fel, nu cred nici în viața după moarte, nici într-o divinitate. Am fost crescut într-o familie care preferă să analizeze ceea ce este concret, plauzibil, ceea ce se poate dovedi. Lucrurile mistice au farmecul lor, dar în final nu ajută cu nimic credinta într-o divinitate sau mai multe. Părerea mea...

    Prefer, totuși, sa pot trai cat mai mult doar fiindcă îmi place sa vad cum evoluează umanitatea in decursul a zeci, chiar sute de ani. Istoria ne învață cum ne-am dezvoltat în acești mii și mii de ani pe care i-a trăit umanitatea, dar mi se pare mult mai interesant cum evoluam din acest punct în viitor. Tu ce părere ai? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că religia are și părți bune, ajută oamenii fără speranță, pe cei ajunși la disperare. E o formă de cruzime să fie lăsați să înnebunească, să se sinucidă sau să cadă într-o depresie gravă, când li se poate da ușor un motiv pentru care să lupte. Pentru unii e iubirea, pentru alții divinitatea, iar unii vor faimă și bogăție. Suntem diferiți, unii tindem să fim supuși, coordonați, alții din contră, refuză cu orice preț să primească indicații ce să facă cu viața lor. M-ai întrebat ce părere am. Îmi doresc să fim liberi, să putem alege ce ne dorim cu adevărat. Vreau un viitor al diversității de alegere. Până la urmă totul se rezumă la fericire, iar fericirea are semnificații diferite pentru fiecare în parte.

      Ștergere
  2. Fiecare suntem diferiți și ne găsim diverse metode de fericire. De acord.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Adevăratele crime sunt tristețea, răutatea și alienarea mintală, care vin la pachet cu anumite credințe." Este asa cum spui si am citit si eu undeva ca regretul este cel mai mare pacat pe care l poti avea in viata si de aceea trebuie sa faci tot ceea ce iti doresti daca ai oportunitatea, pentru a nu regreta mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine, viața e prea scurtă pentru a ne putea permite luxul de a ne amâna la infinit nevoile, plăcerile sau pur și simplu înțelegerea și ajutorul pe care vrem să-l oferim persoanelor față de care ne simțim apropiați ca oameni. Trăiește, iubește, speră și bucură-te de fiecare clipă, chiar și de cele care par dureroase. Acesta este mesajul meu pentru tine. Existența noastră e efemeră, de aceea durerea este egală cu plăcerea în importanță, nu mai zic de faptul că fără ea n-am ști să apreciem la adevărata lor valoare chiar și cele mai neînsemnate lucruri din viața noastră. Multă sănătate îți doresc! 🤗

      Ștergere
Mai nouă Mai veche