Frica de abandon

Fotografii


Câteodată cedez față de mine. Am momente în care nu mă găsesc, și dacă nu ar fi el, m-aș pierde în nămol și teamă. Dacă nu ar fi el plămânii mei s-ar inunda de tristețe, într-o benzină inodoră și sufocant de unsuroasă.

Câteodată cedez pentru că mă subestimez și tind să mă încordez dureros sub teancul de gânduri ce cade peste mine. Oricât de sigură aș fi, oricât de încrezătoare aș deveni, gândurile mele se așează imperceptibil pe niște foi ce atârnă de un fir de ceară rece care, la orice flacără vie și încinsă, își lasă toată greutatea suspendată peste mintea mea de porțelan.

Abandon.

Acesta este cuvântul pe care îl formează cioburile de porțelan, acolo, sub foile grele.

Mă poate părăsi oricine, puțin îmi pasă, atât timp cât el este lângă mine. Știu că va citi rândurile astea. Nu vreau să îl doară ceea ce simt, pentru că ceea ce simt este din iubire.

El este singura ființă care îmi sărută temerile și durerile, așa că da, îmi este frică că ar putea dispărea dintre coapsele mele. Știu că dacă mi-aș relaxa puțin picioarele cu care-i încolăcesc disperată bazinul, ar fi de neclintit, mișcându-se neîncetat și frenetic acolo unde îi este focul și totul.

Zeci de scenarii murdăresc podeaua cu cioburi și temeri. Câteodată mă urăsc pentru creativitatea pe care o găzduiesc.

Îmi pare rău pentru nesiguranța de care dau dovadă, dar chiar nu vreau să te scap din brațele-mi tremurânde.

Nu e în regulă să trăiești de pe o zi pe alta, în singurătate și damnare, cu dorința de a gusta din inconștiență. Oamenii au nevoie de ceva care să-i scoată din visarea nocivă în care se scufundă tot mai adânc. Oricât de smiorcăită aș fi, știu că fără el aș fi doar o bucată de carne în putrefacție, fără pic de sclipire în ochi, cu teamă de viață, cu admirație pentru moarte.

Am călătorit prin viețile multor oameni, iar când am ajuns la el, m-am simțit protejată și înțeleasă. Asta simți când îți găsești căminul și refugiul în cineva. Mă simt străină tuturor și familiară doar lui.

Am cunoscut multe minți, care mai de care mai oripilante, dar trupul lui a fost primul pe care l-am avut și pe care l-am iubit. Mai întâi i-am iubit mintea, apoi trupul, și am ajuns la concluzia că nimeni, vreodată, nu m-ar fi putut iubi ca el, pentru că suntem două stele întunecate și neînțelese de restul, dar care se atrag reciproc și fulgerător prin magnetismul pe care îl denotă, ciocnindu-se brutal și distructiv, luminând tot ceea ce ne înconjoară. Suntem atât de absorbiți unul de celălalt, încât ne orbim reciproc cu lumina ultravioletă pe care o radiem în jurul nostru, doar ca să ne simțim și mai adânc, și mai animalic, în avaritatea ce ne posedă pe amândoi.

Suntem atât de lacomi și atât de egocentrici când vine vorba despre noi. Iar eu, din egoism, îl vreau doar pentru mine, toată viața. Aceasta este cea mai frumoasă formă de egoism care poate pune stăpânire pe ființa cuiva. În ciuda egocentrismului și a lăcomiei ce ne curg prin vene, ne dăruim total unul altuia. Asta este iubirea de care aveam nevoie amândoi, dar pe care ne-am dăruit-o reciproc, din pura dorință de a ne mângâia sufletele rătăcitoare. Vreau să abuzez de mintea lui de oțel și să mă droghez cu gândurile-i narcotice și orgasmice.

Cu o obsesie incurabilă, pentru un astfel de om, mă înalț până-n miezul tuturor plăcerilor. Uneori îmi este frică că aș putea aluneca pe coaja brună a durerilor. Dar locul fiecăruia este în extremitatea miezului cu care ucidem suferința, lăsându-ne-n mrejele satisfacției.

Îl iubesc.


P.S.:  

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #dezvoltarepersonala #psihologie #ratiune #sentimente #socializare #ganduri #relatii #comunicare #femei #obsesie #frica #senzulitate #cuplu #dragoste #iubire #arta #scriitori #cititori #trending #damariart Keywords: damariArt Ana Maria Toma relatii comunicare dezvoltare personala sentimente psihologie ratiune socializare ganduri relatii femei obsesie frica senzualitate cuplu dragoste iubire arta scriitori cititori trending damariart

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche