Scrisoare pentru iubitul meu

Iubirea invinge

 

Când mi-am tuns părul precum un băiețel, am avut un șoc imens. Părul meu nu mai era, iar cale de întoarcere nu exista. I-am zis lui A. că mi-am tăiat părul, i-am transmis că eram tristă. Atunci a fost dulce și m-a făcut să mă atașez de el. Apoi începuse să-mi reproșeze multe lucruri. Ba că era îndrăgostit de mine pentru că aveam păr lung, ba că eram mai puțin atrăgătoare și nu putea să se atingă de mine decât dacă aveam perucă. Mi-a zis că trebuie să-mi cumpăr una neapărat. 


Până la urmă, a zis că nu vrea să mai aibă de-a face cu mine niciodată, iar eu nu înțelegeam de ce. Știa că una dintre slăbiciunile mele era frica de abandon, așa că a folosit-o împotriva mea. 


Cu sute de zile în urmă, te-am cunoscut pe tine. M-ai adorat oricum, necontând că aveam părul scurt. Pentru tine a contat faptul că eram inteligentă și ofeream mai mult decât un trup. Pentru tine a contat că aș fi dat orice pentru un suflet cald și bun, așa că ți-ai deschis inima primindu-mă înăuntru. Când am intrat, am avut grijă să pășesc cu delicatețe. Era mult prea frumos înăuntru și mi-am zis că doresc să poposesc acolo, nu am vrut nicio clipă să părăsesc lăcașul pe care l-ai dedicat iubirii noastre.


După câteva zile, A. m-a căutat. Avea nevoie disperată de mine, ca oricare alt bărbat lipsit de principii și valori. Scuza lui era că a vrut să mă învețe ce este iubirea, iar eu am înghițit în sec. Alte vrăjeli nu a putut găsi? Mi-a contactat prietenele după ce l-am blocat, nu a înțeles că nu vreau să mai am de-a face cu el niciodată. Tupeul pe care l-a avut a fost respingător. Nu pot primi înapoi pe cineva care și-a bătut joc, ar însemna să mă las pe mine pentru niște trădători. Astfel de oameni întâlnești la tot pasul, ce rost are să mai pierzi timpul cu unul care te-a dezamăgit deja? Doamne, când mă gândesc că mi-a scris și de pe contul iubitei lui actuale, îmi vine să mă rog pentru el... Avea nevoie de îndrumare de la Dumnezeu, bietul de el!


De când te cunosc, niciodată nu te-ai purtat deplorabil cu mine. Întotdeauna ai avut grijă de inima mea ca de un fluture firav și deosebit. În relația noastră am învățat cum își tratează un bărbat adevărat femeia. Nu a fost nevoie să mă răsfeți cu bani, căci m-ai răsfățat cu dragoste și fapte care m-au urcat deasupra tuturor. Iar dacă cineva m-ar ruga să-i definesc iubirea, i-aș arăta o fotografie cu ochii tăi. Mi-ai dăruit ciocolata toată din ei, iar pentru mine a fost cel mai de preț lucru pe care l-am primit vreodată de la un bărbat.


Nimeni, până acum, nu a reușit să-mi gestioneze anxietatea ca tine. Ne întorceam de la magazin, iar eu eram în dreapta ta. Mă simțeam din ce în ce mai neliniștită din pricina mașinilor care așteptau la semafor. Ai observat imediat că ceva este în neregulă cu mine. M-ai întrebat ce am pățit, însă nu puteam vorbi, simțeam că împietrisem. Nu a fost nevoie decât de câteva clipe pentru a-ți da seama ce mă deranja atât de tare, așa că ai trecut imediat în dreapta mea și mi-ai arătat ce este iubirea încă o dată. M-am simțit în siguranță și m-am liniștit, iar tu ai fost fericit că eu sunt bine.


Mă trezisem cu noaptea-n cap, îmi era foame. M-ai întrebat dacă mi-e foame, iar eu, somnoroasă cum eram, ți-am răspuns că da. Ai luat mâncarea-n pat și m-ai hrănit cu grijă și tandrețe. M-ai ajutat să beau apă, apoi ai adormit cu mine-n brațele tale.  


Iubirea se dovedește întotdeauna prin fapte mici, iar tu mi-o arăți în fiecare zi. 


Tu m-ai ascuns nonșalant în ochii tăi, departe de suferință, aproape de tine. M-ai ascuns în mintea ta, unde sunt iubită, protejată și dorită. Ai fost și ești corabia mea rigidă, pe care n-o poate scufunda niciun ghețar, nicio stâncă rece, nicio furtună primejdioasă. Te iubesc ca pe ochii din cap, iubirea mea. Iar dacă aș fi știut că ești așa aproape, aș fi îndurat altfel toată avalanșa ce mă sufoca. Aș fi răbdat și aș fi avut mai multă grijă de mine însămi, pentru că aș fi știut că ești doar la câteva luni distanță. Aș fi fost cuminte, până m-ai fi scos de sub grămada de suferințe și te-aș fi strâns în brațe la fel de copilăresc ca atunci când ne-am văzut prima oară. Mi-ai vindecat aripile de vată, bandajându-le cu dragoste și grijă. Ești idealul meu masculin, ești drogul meu divin. Vreau să stau ascunsă-n ochii tăi ciocolatii până devin una cu delicatețea din ei, mă scurg pasional pe obrajii-ți îmbietori, și strălucesc ca o cremă ispititoare în soare, fără de care n-ai mai putea vedea reflexiile iubirii. Prelinge-m-aș avar pe gâtu-ți fierbinte... Ți-aș lăsa urme și arome pe puls, pe vene, pe piele... 


  

P.S. 

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #iubire #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #ganduri #motivatie #love #putere #dor #blogging #scrisoare #dragoste #fericire #sentimente Keywords: damariArt Ana Maria Toma iubire relatii pasiune femei barbati relatii idealul iubirii scrisoare de dragoste fericire sentimente

2 Comentarii

  1. Ce frumos, Maria.. Sa stii ca imi hranesc diminetile cu ce scrii tu pe aici.. Bravo.. Am incercat sa dau share pe fbk dar nu ma pricep..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place! ❤️ Sunt foarte fericită că mă susții și-ți place cum scriu. Mă motivezi să las multe alte rânduri să curgă... ❤️
      Îmi imaginez cum bei cafeaua de dimineață și îmi citești, cu sufletul la gură, articolele... 🙃

      Ștergere
Mai nouă Mai veche