A-ti asculta inima

Sentimente

               Sunt eu cu mine. Ascultam o melodie, dar am oprit-o, vreau să mă concentrez în totalitate pe ceea ce scriu. Simt că este important, că am ceva de spus și că merită să acord toată atenția gândurilor ce vor curge printre aceste rânduri.

                Suntem oameni, stă în natura noastră să fim înconjurați de persoane, să socializăm și să creăm relații între noi. Comunicarea este un lucru firesc, nu poate sta nimeni izolat. Unii cred, de altfel greșit, că cei introvertiți stau izolați, rupți de lumea exterioară și sălbatici. Fiind introvertită, mă feresc să vorbesc cu oamenii pe care nu-i consider apropiați, nu pentru că aș fi sălbatică, ci pentru că am nevoie să mă simt în siguranță lângă persoana cu care port o discuție.

             Fiecare om are suflete pe care le consideră apropiate, cu care poartă discuții personale, cu care își împarte suferința, bucuria și problemele. Este foarte bine să ai persoane lângă tine care te sprijină, îți oferă sfaturi și îți vor binele.

             Având dreptul de a alege, indiferent de situație, noi putem urma sfaturile respective sau, pur și simplu, putem să facem ce vrem și ce considerăm noi că este corect. Este înțelept să iei în considerare îndrumările celorlalți, dar trebuie să ținem cont de experiențele de viață, de valorile morale și de inteligența individului cu care ne-am sfătuit, pentru că, după cum mi-a spus și o psiholoagă, uneori oamenii îți pot face rău crezând că-ți fac bine. Uneori, persoane care au fost trădate de prieteni îți vor da sfaturi nocive când ai o nelămurire în legătură cu prietenii tăi, chiar dacă prietenia voastră este minunată și de invidiat. Uneori, unele persoane care au fost rănite de proprii lor părinți, te vor întoarce împotriva părinților tăi, pentru că, în ochii lor, toți cei care dau viață sunt la fel. Oamenii, în ciuda intențiilor bune pe care le au, își pot revărsa propriile suferințe și experiențe de viață asupra ta.

            Mie, cel puțin, mi s-a întâmplat de câteva ori să urmez anumite sfaturi, în detrimentul dorințelor mele, ca mai apoi să fiu dezamăgită de rezultate, ba chiar să mă simt rău și să mă învinovățesc că nu mi-am ascultat vocea interioară.

               Doar noi înșine ne cunoaștem pe deplin, restul văd doar o parte din noi și, de cele mai multe ori, chiar dacă nu este cazul și nu suntem definiți de părerile altora, suntem niște oglinzi, o reflecție a propriilor lor frustrări, neajunsuri și defecte pe care, la nivel conștient, nu le acceptă sau nu le conștientizează. Atât timp cât nu rănești pe nimeni și nu încalci drepturile nimănui, fă ceea ce simți că este benefic și just pentru tine.

               Viața trece repede și nu merităm să trecem prin suferința de a ne reprima propriile înclinații și dorințe.


               P.S.:

                Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING! 💝 #anamariatoma

Hashtag #anamariatoma #damariart #dezvoltarepersonala #psihologie #ratiune #sentimente #socializare #ganduri #relatii #comunicare Keywords: damariArt Ana Maria Toma relatii comunicare dezvoltare personala sentimente psihologie

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche