Puterea interioara

Puterea interioară


Cine suntem noi, de fapt?

Un copil, atunci când se naște, are doar două frici: cea de înălțime și cea de zgomote puternice. Cu toții am fost nou-născuți și puternici. Știu , de altfel, am fost și foarte sensibili, neajutorați și am avut nevoie de părinții noștri pentru a supraviețui în scutecele noastre de bumbăcel, însă puterea noastră consta în a fi noi înșine. Societatea și părinții au avut un rol semnificativ în dezvoltarea noastră ca indivizi, de cele mai multe ori ne-am inhibat adevăratul sine de dragul părinților și de rușinea lumii. Atunci când nu ești acceptat pe deplin fața ta frumoasă este acoperită de măști și interpretezi un personaj demn de iubit.

Fiecare copil este demn de iubit.


Copilul, în naivitatea sa adorabilă, strică mobila și este neastâmpărat, iar asta îi poate scoate din pepeni pe adulți. Oamenii mari  deși nu asta este intenția lor învață copilul se ascundă, nu-și arate adevăratul caracter și îl învață, de altfel, mintă. Toate acestea se întâmplă din cauza lipsei de răbdare, din cauza neînțelegerii și a neatenției. Copilul este năzdrăvan, așa cum am fost toți și nu poți avea așteptări de la el se comporte ca un om matur. Dacă ai astfel de așteptări, te poți numi oare un om matur? 

Oricât de deranjant ar suna, eu o voi spune oricum: 


Părinții nerăbdători și nervoși au copii agitați! 


În copilărie am fost pedepsiți pe nedrept, de către niște oameni care nu au avut răbdare cu noi și nu au știut cum se comporte în preajma noastră. Da, sunt persoane care au avut părinți minunați, dar s-au confruntat cu niște educatori/învățători ce nu-și făceau treaba pentru care erau plătiți. Este imposibil, trăind pe acest pământ, nu ne fi confruntat cu personaje care ne-au intimidat abuzând de puterea pe care au avut-o asupra noastră. 


Puterea interioară se află în interiorul nostru. 


Vrei te îmbraci frumos, dar n-o faci pentru că-ți este teamă de ce va spune lumea? Lași capul în pământ de fiecare dată când țipă cineva la tine? V- putea oferi o multitudine de exemple, căci de fiecare dată când nu facem ceva ce ne dorim și ne-ar însenina ziua, sau permitem oamenilor ne calce în picioare, de fapt, ne sufocăm adevăratul sine și ne privăm de puterea noastră interioară. 


Nu mai zâmbi așa mult, fii mai serioasă! 


20% dintre oamenii pe care-i cunosc (pot fi și mai mulți, nu mă interesează) au ceva cu zâmbetul meu. Zâmbesc mult, sunt o fată senină și veselă, iar asta mi-a adus multe beneficii de-a lungul timpului. Am auzit persoane care mi-au spus să nu mai zâmbesc, că „zâmbesc ca tâmpita”, dar am înseninat ziua multora și am fost plăcută de mulți, prin felul meu de a fi. Ce-ar fi trebuit să fac? Așa sunt eu, lasă-mă să fiu așa, dacă tu nu ești mulțumit cu propria ta persoană și te roade invidia, când vezi pe altul că-i fericit cu ce are! 


Este trist că nici copiii nu sunt scutiți de astfel de vorbe. 


Unii copiii sunt condamnați pentru dragostea pe care o simt, sunt numiți enervanți și adulții le aruncă vorbe grele. Acesta este adevărul și nu-mi este frică să-l spun! Când un copil îți oferă atenție și vrea să petreacă timpul cu tine, căci așa simte, nu trebuie să-l repezi. Acel copil va crește cu ideea că nu este în regulă să oferi iubire și să fii afectuos, poate și mai rău de atât. Ceea ce-i spui și ceea ce simte pe moment, când îl rănești cu indiferența ta, rămâne în subconștientul lui și îi va fi greu, în viața de adult, să mențină relații cu ceilalți și să fie fericit. 


Redescoperă-ți puterea interioară! 


Dacă vrei să faci cu mâna unei pisici, fă-o și nu te simți prost pentru asta! De multe ori dorim să facem lucruri copilărești, dar ne oprim pentru că ne este teamă de ce va crede lumea despre noi. Frumusețea în a fi tu însuți și a începe să te asculți, este că nimeni nu-ți poate ordona ce să faci, ești tu, sufletul tău și dorințele lui. Când începi să te asculți și să acționezi în conformitate cu sentimentele tale, vei vedea cine te place cu adevărat și cine strâmbă din nas. Astfel de personaje, care au întotdeauna ceva negativ de spus la adresa ta, sunt de evitat. 


Sunt copilăroasă și sunt fericită. 


Sunt conștientă că-s persoane care nu mă plac, dar mai sunt conștientă și de faptul că am doar o viață, pe care nu vreau s-o irosesc pe nimicuri. Cine comentează și e nefericit, să fie sănătos! Sunt veselă, senină și mă bucur ca un copil, iar dac-ar fi să mor mâine, aș muri fără regrete, căci mi-am trăit viața cum mi-am dorit, nu după cum mi-au dictat alții.



P.S.:

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau dați un share pe rețelele de socializare pe care le folosiți, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING! 💝

Hashtag #damariart #anamariatoma #dezvoltarepersonala #femeiromania #dragoste #educatie #dezvoltare #personala #dezvoltarepersonala #inteligenta #relatii #barbati #creativitate #fericire #putereainterioara #puterea #interioara #adevaratulsine #femei #damariart #anamariatoma Keywords: damariart Ana Maria Toma femei romania dragoste educatie inteligenta relatii barbati creativitate puterea interioara adevaratul sine fericire dezvoltare personala

2 Comentarii

  1. Și totuși necazurile ne fac mai puternici... eu sunt recunoscător pt astea.. și pentru acest blog minunat printre altele. Mulțumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveți dreptate în totalitate. Vă mulțumesc din inima că mă citiți, că rezonați cu scrierile mele și că mă respectați. Vă îmbrățișez și vă doresc numai bine! Mi-ați înseninat ziua, sunteți minunat. Mă bucur nespus de mult că faceți parte din comunitatea aceasta, de care sunt mândră. Toate cele bune și o viață cât mai fericită vă doresc!

      Ștergere
Mai nouă Mai veche