Diferenta de varsta

Fericire


Oare diferența de vârstă contează într-o relație? 

Părerile sunt împărțite, bineînțeles. Unii oameni, când văd genul acesta de relație pe stradă, se gândesc că el profită de inocența ei sau că ea profită de banii lui și, rareori, privesc relația cu admirație, din dorința de a înțelege cum fac acei oameni să se înțeleagă și să înflorească zi de zi împreună. Da, există persoane care profită și nu iubesc, așa că se folosesc de naivitate și bani, pentru a-și atinge niște scopuri știute doar de ei înșiși.

Astfel de relații pot fi fericite!

 

Lăsând deoparte prejudecățile, interesele și concepțiile societății noastre – una bolnavă, de altfel – relațiile cu diferențe de vârstă pot fi fericite. Cunosc persoane care s-au căsătorit și au făcut copii cu oameni a căror vârstă nu diferea de a lor, căci s-au simțit atrași unul de celălalt și „s-au luat” imediat, ca mai apoi femeia să fie victima unor bătăi de nedescris. Menționez acest lucru, pentru că multă lume se gândește că, dacă partenerul este mai mare, va fi abuziv, dar acceptă astfel de răni și traume de la persoane de vârsta lor. 


Caracterul, maturitatea și educația nu sunt definite de vârstă! 


La sfârșitul zilei un om poate fi nemernic și dacă este de vârstă cu tine, și dacă este mai mare ca tine, totul depinde de propria lui persoană, pe care tu nu ai cum s-o schimbi oricum. Un bărbat poate fi atent, iubitor și grijuliu, iar asta nu are nicio legătură cu vârsta pe care trupul său fizic o are. 

Suntem atât de bolnavi, încât credem că vârsta ne definește, că ea decide cât de maturi și copți suntem la minte. Vârsta este irelevantă, căci ceea ce contează cu adevărat într-o relație, dar și pentru sine, sunt experiențele pe care le-ai acumulat de-a lungul vieții și din care ai ales să înveți ceva. Sunt oameni care au părul gri și se comportă imatur, urlă și nu ezită să fie egoiști ca niște copii râzgâiați. Sunt oameni care, pur și simplu, își sărbătoresc majoratul și gândesc departe, căci circumstanțele în care au trăit le-au fost dușman și profesor, iar disconfortul nu se uită niciodată. 


Maturitatea este cea care contează. 


Atunci când două persoane au vârste mentale diferite, părerile și percepția pe care o au asupra vieții nu coincid între ele, deci vor exista certuri și o incompatibilitate greu de neobservat, iar, în cele din urmă, se vor separa și o vor lua pe drumuri diferite. Nivelul de maturitate al partenerilor este cel care le asigură un viitor împreună, nu frumusețea, nici vârsta pe care o au în certificatul de naștere. 


Ia-l pe cel care este într-adevăr bărbat, indiferent de trupul său, nu pe cel care a rămas copil și este prins într-un corp de mamut! 


Un bărbat își câștigă acest titlu atunci când știe să trateze o fată ca la carte, are grijă de ea și o iubește. Între mine și partenerul meu este o diferență de vârstă, dar mă iubește și mă face să mă simt întotdeauna în siguranță, mă face să zâmbesc non-stop și-mi ocrotește sufletul de rele. Zilele precedente, după ploaie, ieșiserăm afară să cumpărăm mâncare, iar eu aveam adidași albi și i-am murdărit fără să vreau de noroi. N-am spus nimic, însă el s-a oprit din drum și, deși nu avea cu ce să mă șteargă, a fost un domn, a luat niște frunze ude dintr-un copac și mi-a șters cu sârguință petele maronii!


P.S. 


Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝


Hashtag #anamariatoma #damariart #iubire #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #ganduri #motivatie #love #putere #dor #blogging #scrisoare #dragoste #fericire #sentimente #respect #coaching #gelozie #incredere #sufletelepereche #sufletepereche #agegap #diferentadevarsta #varsta Keywords: damariArt Ana Maria Toma iubire relatii pasiune femei barbati relatii idealul iubirii scrisoare de dragoste fericire sentimente respect coaching gelozie incredere sufletele pereche suflete pereche age gap diferenta de varsta

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche