Singuratatea si nevoia de comunicare

Singuratate


 

Persoanele care spun le place stea singure mint. Sunt anumiți oameni cărora le place stea cu un grup restrâns de persoane, într-adevăr, însă haideți fim serioși, singurătatea nu surâde nimănui. Consider este mult mai acră decât moartea și este o tortură psihică de nedescris. Pe parcursul evoluției noastre, am reușit supraviețuim datorită faptului am conviețuit în grupuri și ne-am ajutat reciproc cu semenii noștri. Singurătatea poate îmbolnăvi o persoană, atât psihic, cât și fizic, așa interacțiunea cu cei din jur este foarte benefică pentru noi. Suntem ființe sociale, folosim limbajul verbal, pe cel corporal, gesticularea și expresiile faciale, pentru a ne face înțeleși de restul.  

Singurătatea este o tragedie, care te poate lăsa marcat pe viață. De cele mai multe ori, fără să-ți dai seama, poți dezvolta o frică inexplicabilă de abandon, pe care o resimți în toate relațiile pe care le ai.  

Copiii care nu sunt scoși în lume și nu socializează cu alți copii, din păcate, au dificultăți de adaptare socială și găsesc dificil lege prietenii sau comunice facil cu personajele din jurul lor. Un copil care crește lângă alți copii mai mari, va fi mult mai dezvoltat din punct de vedere intelectual, comparativ cu cei de vârsta lui și se va maturiza mai repede, datorită cunoștințelor acumulate în timp. 

Singurătatea este nocivă și sufocantă, făcându-i pe anumiți oameni recurgă la fel și fel de fapte, care mai de care mai înjositoare. Unii, după o despărțire, vor căutapansamente umaneși se vor angaja în relații, numai pentru a se vindeca pe ei înșiși. Aici este vorba de egoism, pur și simplu folosesc persoana de lângă ei ca pe un mijloc de vindecare nepăsându-le de sentimentele acesteia. Din păcate, după ce se vindecă, acești oameni părăsesc pe omul care i-a ajutat se vindece și se repună pe picioare, frângând inima cuiva care, cel mai probabil, a fost alături de ei și i-a iubit necondiționat atunci când erau la pământ. 

Este firesc cauți alinare și vrei comunici, dar nu folosi oamenii ca pe obiecte! Mulțumește-le au fost alături de tine și te-au ajutat te ridici de jos, arată-le ești recunoscător, arată-le îi respecți, însă nu te pună naiba le zdrobești inima! Dorești ca ei simtă ce ai simțit tu când sufereai și treceai printr-o perioadă grea? Majoritatea uită de unde au plecat și, imediat cum se vindecă, încep se simtă superiori și facă nazuri. 

Nevoia disperată de comunicare provine de la faptul suntem egoiști și ne gândim numai la nevoile noastre, nu și la ale celuilalt. Dacă vrei comunici, adu ceva valoros pe tavă! Nu te victimiza și nu te concentra pe lucruri negative, căci, în acest fel, vei îndepărta persoanele din jurul tău. Învață un lucru nou și discută despre el! Discută despre țeluri, dezvoltare personală și încearcă fii pozitiv tot timpul! Oamenii pozitivi, care au aspirații înalte, atrag cel mai ușor persoanele în jurul lor.


P.S. 

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #2022 #singuratate #sensibilitate #fericire #viata #romania #psihologie #dezvoltarepersonala #ratiune #sentimente #socializare #ganduri #comunicare #realitatea #recunostinta Keywords: damariArt Ana Maria Toma invidie sensibilitate fericire viata romania 2022 psihologie dezvoltare personala ratiune sentimente socializare ganduri comunicare realitate recunostinta singuratate

3 Comentarii

  1. Buna ziua! Sunt plăcut impresionat de postarea dumneavoastră deoarece îmi plac oamenii de calitate.Candva îmi plăceau oamenii până când am fost obligat să-i diferențiez funcție de interesele fiecăruia.Si,așa am cunoscut singurătate a.Contrar multor opinii,eu am o atitudine pozitivă cu toate că mă simt singur printre oameni.Un observator fin al vieții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua! Mă bucur nespus că am reușit să vă câștig admirația prin cuvinte alese din sufletul meu! Dacă în jurul nostru nu există oameni de calitate, cel mai bine este să îmbrățișăm singurătatea și să învățăm să iubim viața, și cu bune, și cu rele. Oamenii nepotriviți pot fi un pericol pentru sănătatea noastră sufletească și fizică. Vă doresc o zi cât mai minunată! ❤️

      Ștergere
  2. Este de apreciat tot efortul depus în publicația asta și apreciez valoarea ideilor transmise. Asa este. Aveți și un email sa mai discutam subiecte ori alta rețea de socializare?

    RăspundețiȘtergere
Mai nouă Mai veche