SUGAR DADDY

Sugar daddy

Nu
știu cum sunt alte femei, dar eu, de fiecare dată, când gândesc la o întâmplare din trecut, o asociez cu o schimbare de look. Aveam șaisprezece ani, eram vopsită negru albăstrui și cam țineam de prostii.

Nu-mi voi mai lua niciodată un sugar daddy!

Bine, adevărul este nu l-am luat eu, ci mai degrabă m-a abordat el. Oferta lui suna cam așa:

- Îți plătesc tot ce ai nevoie;

- Îți cumpăr haine și tot ce vrei;

- Dar vreau o relație cu tine.

întrebați dacă am refuzat propunerea, nu-i așa? Ei bine, am făcut contrariul! Eram fericită fac niște bani, primesc lucruri materiale și credeam cea mai șmecheră dintre tipe.

Sugar daddy nu este niciodată tânăr.

Acest individ avea cincizeci și ceva de ani, nici măcar nu mai știu cum îl chema. Îmi amintesc era căsătorit și avea o fiică mai mare ca mine, ne înțelegem. Cel mai rău este suferea după o minoră pe care a luat-o la paisprezece ani și nu a putut se culce cu ea, deși îi dăduse tot ce voia, îi făcuse treabă în casă și îi finanța pe ai ei cu bani.

Ce părere au avut părinții mei?

Nu au avut o părere, pentru că i-am mințit. În perioada aia făceam multe prostii, de care n-au aflat nici în ziua de astăzi. I-am mințit că am primit banii de la un sponsor cu inima bună, căruia îi plăcea cum scriam. De fapt, era un pedofil nenorocit care căuta fete naive.

Am discutat cu el și mi se întorcea stomacul pe dos de fiecare dată când spunea o propoziție. Omul mă tot presa: „Trimite-mi o poză sexy! Hai să ne vedem!”

Greața pe care o simțeam mă făcea să fiu irascibilă, îmi venea să-l înjur. Mi-am dat seama că nu mai pot vorbi cu el, pentru că mă călca pe nervi și am decis să profit de el. Răul pe care i l-am făcut nu se compară cu ce le făcea el minorelor.

Dacă mi-am pierdut timpul cu el câteva zile și mi s-a întors stomacul pe dos, mi-am dat seama că pot scoate un profit din asta.

Nu, nu eram o persoană rea fără suflet, care profita de un biet bătrânel. Nu ai cum să spui că el era un om bun, dacă ținta lui erau minorele. Nu puteam concepe faptul că acest individ a vrut să dezvirgineze o fetiță de paisprezece ani! Ce fel de monstru bolnav, cu chelie, burtă și mustață, vrea să profite de inocența unor copile?

Am făcut următoarele:

- Am descărcat niște poze sexy de pe internet;

- L-am păcălit că este ziua mea de naștere;

- I-am trimis pozele fake și i-am cerut 100 de euro.

Prima oară a ezitat să-mi trimită banii, a trebuit să-l iau pe ocolite și să-i fac niște promisiuni, că ne vom vedea și alte nebunii pe care le avea în capul ăla defect al lui.

Imediat cum am primit banii, i-am adresat niște amenințări că-l duc la poliție cu dovezi și-l bag la răcoare. Nu a fost nevoie să-l blochez, că m-a blocat el de bună voie.

Acum, la vârsta maturității, nu aș mai proceda astfel. Mi-aș fi dorit din suflet ca la șaisprezece ani să am aceeași mentalitate pe care o am acum, pentru că nu m-aș mai fi uitat la niște bani și l-aș fi pedepsit peste măsură pe acel monstru.

Indiferența față de societate și egoismul pot răni alte persoane nevinovate. Dacă se uita la fetițe de paisprezece ani, atunci se uita și la cele de doisprezece, de zece și așa mai departe. Lăsându-l să scape basma curată, de fapt, îl susții să procedeze în continuare la fel!

La șaisprezece ani lumea se învârtea în jurul meu, dar acum eu mă învârt în jurul ei și doresc să o fac mai bună, căci rea o fac destui prin indiferență și venin.


P.S.:  

Lăsați un comentariu și spuneți-mi ce v-a plăcut, sau daţi un share pe reţelele de socializare pe care le folosiţi, arătând aprecierea pe care o aveți față de munca mea și împărțind, astfel, conținut de calitate cu cei dragi! SHARING IS CARING💝

Hashtag #anamariatoma #damariart #sugar #daddy #relatii #citesc #scriitori #citate #romania #dezvoltare #personala #minore #pedofil #blogging #coaching #manipulare #barbati #violenta #violentadomestica #toxicitate #abuz #victima #carti #literatura #bani #manipulare #sugardaddy #dezvoltarepersonala Keywords: damariArt Ana Maria Toma sugar daddy relatii citesc scriitori citate romania dezvoltare personala minore pedofil blogging coaching manipulare barbati violenta domestica toxicitate abuz victima carti literatura bani manipulare

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche